Často kladené otázky

Aká je výška poštovného vrámci SR?

Máte na výber dva spôsoby doručenia tovaru:
- cez zásielkovňu (odberné miesta)
- kuriérom zásielkovne (zmluvné spoločnosti Remax a GLS)
Cena poštovného cez zásielkovňu je 2,50 € a zásielka nesmie mať viac ako 5 kg.
Cena poštovného cez kuriéra je jednotná 3,60 € pri váhe zásielky do 25 kg.

Cena služby "dobierka" je 0,80 €.
Ak nakúpite nad 70,- € a do 25 kg poštovné neplatíte.
Minimálna objednávka je 8,- €.
Poistenie zásielky je v hodnote objednávky.

 

Aká je výška poštovného mimo územia SR?

Viac informácii nájdete po kliknutí na tento link.

 

Ako rýchlo mi pošlete objednaný tovar?

Tovar expedujeme (odovzdáme kuriérovi) zvyčajne do 1 až 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak príde objednávka počas pracovných dní v čase do 12:00 je 50% pravdepodobnosť, že balík pošleme v ten istý deň. V utorky nepracujeme, čiže v tento deň neodosielame ani balíky.
Ak je to možné snažíme sa o čo najrýchlejšie zaslanie.

Letný režim (piatkové odosielanie zásielok): Ak teplota stúpne počas dňa nad 25-27 C zvažujeme podľa obsahu balíku či tovar pošleme aj v piatok. Suroviny skladujeme pri teplote do 20C a ich pobyt cez víkend v horúčavách v depe u kuriéra nemusia dobre robiť hlavne kozmetickým maslam a olejom. Záleží nám na kvalite zasielaných ingrediencií.
Vianočný režim: Vianočné objednávky u nás začínajú už v októbri preto aj doba odoslania sa v dni keď je nápor objednávok väčší o niečo predĺži. Aby sme nenechali zákazníkov dlho čakať v predvianočnom období balíme zásielky aj vo večerných hodinách a cez víkendy. Taktiež v decembri na úvodnej stránke (hore) uverejňujeme informáciu o tom, ktoré objednávky práve balíme.

 

Aký je stav mojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás informujeme prostredníctvom mailov, ktoré systém pošle po každom nami zmenenom statuse objednávky (balíme, odoslané a pod.). Ak vám maily neprišli skontrolujte si prosím či neskončili v spame.
Ak ste sa zaregistrovali v našom eshope vidíte stav objednávky po prihlásení v administrácii.

 

Môžete mi v mydlovom štartovacom balíčku vymeniť vône alebo formy?

Obsah (napr. formy či vône) štartovacieho balíčku nie je možné na želanie meniť.
Balíček obsahuje suroviny a ingrediencie, ktoré sú evidované v skladovej evidencii ako súčasť balíčku. Ak si chcete vybrať konkrétne vône či formy poprosíme vás o vyskladanie si objednávky z jednotlivých ingrediencií v našej ponuke.
Vône sa v štartovacích balíčkoch často obmieňajú.

 

*/

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie