Často kladené otázky

Aká je výška poštovného vrámci SR?

Máte na výber dva spôsoby doručenia tovaru:
- cez zásielkovňu (odberné miesta)
- kuriérom GLS
Cena poštovného cez zásielkovňu je 2,50 € a zásielka nesmie mať viac ako 5 kg.
Cena poštovného cez kuriéra je jednotná 3,60 € pri váhe zásielky do 25 kg.

Cena služby "dobierka" je 0,80 €.
Ak nakúpite nad 70,- € a do 25 kg poštovné neplatíte.
Minimálna objednávka je 8,- €.
Poistenie zásielky je v hodnote objednávky.

 

Aká je výška poštovného mimo územia SR?

Viac informácii nájdete po kliknutí na tento link.

 

Ako rýchlo mi pošlete objednaný tovar?

Tovar expedujeme (odovzdáme kuriérovi) zvyčajne do 1 až 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak príde objednávka počas pracovných dní v čase do 12:00 je 50% pravdepodobnosť, že balík pošleme v ten istý deň. V utorky nepracujeme, čiže v tento deň neodosielame ani balíky.
Ak je to možné snažíme sa o čo najrýchlejšie zaslanie.

Letný režim (piatkové odosielanie zásielok): Ak teplota stúpne počas dňa nad 25-27 C zvažujeme podľa obsahu balíku či tovar pošleme aj v piatok. Suroviny skladujeme pri teplote do 20C a ich pobyt cez víkend v horúčavách v depe u kuriéra nemusia dobre robiť hlavne kozmetickým maslam a olejom. Záleží nám na kvalite zasielaných ingrediencií.
Vianočný režim: Vianočné objednávky u nás začínajú už v októbri preto aj doba odoslania sa v dni keď je nápor objednávok väčší o niečo predĺži. Aby sme nenechali zákazníkov dlho čakať v predvianočnom období balíme zásielky aj vo večerných hodinách a cez víkendy. Taktiež v decembri na úvodnej stránke (hore) uverejňujeme informáciu o tom, ktoré objednávky práve balíme.

 

Aký je stav mojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás informujeme prostredníctvom mailov, ktoré systém pošle po každom nami zmenenom statuse objednávky (balíme, odoslané a pod.). Ak vám maily neprišli skontrolujte si prosím či neskončili v spame.
Ak ste sa zaregistrovali v našom eshope vidíte stav objednávky po prihlásení v administrácii.

 

Môžete mi v mydlovom štartovacom balíčku vymeniť vône alebo formy?

Obsah (napr. formy či vône) štartovacieho balíčku nie je možné na želanie meniť.
Balíček obsahuje suroviny a ingrediencie, ktoré sú evidované v skladovej evidencii ako súčasť balíčku. Ak si chcete vybrať konkrétne vône či formy poprosíme vás o vyskladanie si objednávky z jednotlivých ingrediencií v našej ponuke.
Vône sa v štartovacích balíčkoch často obmieňajú.