Vašu objednávku sme zrušili z jedného z týchto dôvodov:
- požiadali ste nás o storno
- objednávka nebola uhradená prevodom na náš účet do 3 pracovných dní od objednania
- objednávka nebola uhradená cez platobnú bránu po tom čo ste si zvolili tento spôsob platby
- nevyzdvihli ste si objednaný tovar (osobný odber)
- v minulosti ste viackrát neprebrali zásielky na dobierku a tie sa nám vrátili späť.
- v objednávke chýbali údaje (napr. priezvisko, popisné číslo, zlý formát telefónu a pod.) a na mail alebo sms s požiadavkou na doplnenie chýbajúcich údajov ste nereagovali
- pokúšali sme sa vás kontaktovať kvôli vašej objednávke, ktorá má byť zaslaná na dobierku no nedvíhali ste nám niekoľko dní po sebe telefón
- objednávka obsahovala nekorektné údaje