Dôvody storna objednávky

Vašu objednávku sme zrušili z jedného z týchto dôvodov:

- objednávka nebola uhradená prevodom na náš účet do 3 pracovných dní od objednania

- objednávka nebola uhradená cez platobnú bránu po tom čo ste si zvolili tento spôsob platby

- nevyzdvihli ste si objednaný tovar (osobný odber)

- neprebrali ste si zásielku na dobierku a tá sa nám vrátila späť

- v objednávke chýbali údaje (napr. priezvisko, popisné číslo, zlý formát telefónu a pod.) a na mail alebo sms s požiadavkou na doplnenie chýbajúcich údajov ste nereagovali

- pokúšali sme sa vás kontaktovať kvôli vašej objednávke, ktorá má byť zaslaná na dobierku no nedvíhali ste nám niekoľko dní po sebe telefón

- objednávka obsahovala nekorektné údaje

- v minulosti ste si od nás objednali tovar na dobierku, no i napriek našim výzvam ste si tovar neprebrali čím ste našej spoločnosti spôsobili škodu vo výške poštovného a balného. A ani na výzvu mailovú a telefonickú uhradiť tento záväzok ste nereagovali.