Dôvody storna objednávky

Vašu objednávku sme zrušili z jedného z týchto dôvodov:

- objednávka nebola uhradená prevodom na náš účet do 2 pracovných dní od objednania 

- objednávka nebola uhradená cez platobnú bránu po tom čo ste si zvolili tento spôsob platby

- nevyzdvihli ste si objednaný tovar (osobný odber)

- v minulosti ste viackrát neprebrali zásielky na dobierku a tie sa nám vrátili späť.

- v objednávke chýbali údaje (napr. priezvisko, popisné číslo, zlý formát telefónu a pod.) a na mail alebo sms s požiadavkou na doplnenie chýbajúcich údajov ste nereagovali

- pokúšali sme sa vás kontaktovať kvôli vašej objednávke, ktorá má byť zaslaná na dobierku no nedvíhali ste nám niekoľko dní po sebe telefón

- objednávka obsahovala nekorektné údaje

 

 

*/

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie