S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
       

Zásielky do zahraničia mimo územia SR

Objednaný tovar a výrobky posielame aj do zahraničia. Ceny poštovného mimo územia SR kalkulujeme individuálne podľa krajiny doručenia a hmotnosti zásielky. Vyberáme vždy taký spôsob dopravy (pošta, kuriér alebo zasielkovna.sk), ktorý je pre zákazníka cenovo najvýhodnejší.

Pri zásielkach do zahraničia požadujeme platbu vopred. To znamená, že neposielame tovar na dobierku (plaba pri preberaní zásielky).


Aký je stav mojej objednávky?

O stave vašej objednávky vás informujeme prostredníctvom mailov, ktoré systém pošle po každom nami zmenenom statuse objednávky (balíme, odoslané a pod.). Ak vám maily neprišli skontrolujte si prosím či neskončili v spame.

Ak ste sa zaregistrovali v našom eshope vidíte stav objednávky po prihlásení v administrácii.

Ekologické pranie s mydlovými hoblinami
Aká je výška poštovného

Všetky objednávky posielame na dobierku čiže platíte pri prebratí zásielky priamo kuriérovi.

Cena poštovného je jednotná 3,60 € bez ohľadu na váhu balíku. Cena služby "dobierka" je 0,80 €.

Ak nakúpite nad 70,- € poštovné neplatíte (iba sumu za službu dobierka).

Minimálna objednávka je 8,- €.

Poistenie zásielky je v hodnote objednávky.

Ako rýchlo mi pošlete objednaný tovar?

Tovar expedujeme (odovzdáme kuriérovi) zvyčajne do 1 až 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak príde objednávka počas pracovných dní v čase do 12:00 je 50% pravdepodobnosť, že balík pošleme v ten istý deň. V utorky nepracujeme, čiže v tento deň neodosielame ani balíky.

Ak je to možné snažíme sa o čo najrýchlejšie zaslanie.

OZNAM: V utorky zvyčajne tovar neposielame.

Letný režim (piatkové odosielanie zásielok): Ak teplota stúpne počas dňa nad 25-27 C zvažujeme podľa obsahu balíku či tovar pošleme aj v piatok. Suroviny skladujeme pri teplote do 20C a ich pobyt cez víkend v horúčavách v depe u kuriéra nemusia dobre robiť hlavne kozmetickým maslam a olejom. Záleží nám na kvalite zasielaných ingrediencií.

Vianočný režim: Vianočné objednávky u nás začínajú už v októbri preto aj doba odoslania sa v dni keď je nápor objednávok väčší o niečo predĺži. Aby sme nenechali zákazníkov dlho čakať v predvianočnom období balíme zásielky aj vo večerných hodinách a cez víkendy. Taktiež v decembri na úvodnej stránke (hore) uverejňujeme informáciu o tom, ktoré objednávky práve balíme.

Formulár na odstúpenie od zmluvy

Po kliknutí na link si môžete stiahnuť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.

Tovar je nevyhnutne vrátiť v pôvodnom obale, neotvorený inak nebude možné odstúpenie uznať.

Dobrý deň, napíšte mi prosím čo všetko porebujem na oficiálny predaj kozmetiky.....

Pravidelne nám posielate maily s otázkami ako oficiálne predávať kozmetiku, čo všetko je potrebné, koľko to bude stáť a pod. Stránka www.usikovnychruk.sk je predajcom surovin a ingrediencií na výrobu domácej kozmetiky. V cene tovaru nie je poradenstvo. I keď naša spoločnosť prevádzkuje vlastnú výrobňu mydla a kozmetiky (www.mydlaren.sk) nie je jej povinosťou suplovať štátne inštitúcie a poskytovať tento typ informácii.

Zriadenie výrobnej prevádzky a oficiálny predaj kozmetiky je náročný proces vybavovania nakoľko ide o háklivú komoditu, ktorá môže ohroziť verejné zdravie. Kedže túto oblasť má na strosti Regionálny úrad verejného zdravotníctva, obráťte sa prosím na nich.

Nefunkčný eshop

Milí zákazníci,


od 17.10.2018 18:00 až do 21.10.2018, 24:00 nebude možné v našom eshope nakupovať.

Ďakujeme za pochopenie.

 

Tím U šikovných rúk

Recept: Medovníky mäkučké ihneď po upečení

Tak tieto medovníčky sa u vás dlho neohrejú.

Sú také chutné, že budú raz dva fuč. Ľahká a rýchla príprava, dostupné suroviny a čo je najdôležitejšie - sú mäkké ihneď po upečení.

Stačí ich piecť len deň dva pred Vianocami.


POTREBNÉ PRÍSADY
Cesto:
- 160 g medu
- 160 g kryštálový cukor
- 120 g maslo (môže byť aj Hera)
- 500 g hladkej múky
- 1 kávová lyžička sódy bikarbóny
- 1 lyžička mletej škorice
- 3 celé vajcia (2 do cesta, 1 na potretie medovníkov pred pečením)

Bielková poleva:
- 1 bielok
- 150-200 g práškového cukru
- citrónová šťava


POSTUP PRÍPRAVY
1. Med spolu s kryštálovým cukrom a maslom (herou) dáme do hrnca a necháme zovrieť, premiešame a odstavíme zo sporáka
2. V hladkej múke rozmiešame lyžičku sódy bikarbóny a pridáme aj škoricu
3. Múku pomaly sypeme do medovej hmoty a miešame kým nevznikne jednoliata hmota
4. Počkáme pokiaľ hmota nevychladne (no nie úplne) a pridáme dve celé vajcia
5. Vypracujeme cesto (ak je potrebné prisypeme múku)
6. Cesto necháme dve hodiny stáť a následne ho vyvaľkáme na asi 5 mm hrúbku a môžeme začať s vykrajovaným
7. Do plechu dáme papier na pečenie a uložíme naň vykrojené medovníčky
8. Nastavíme rúru na 170 - 180 stupňov
9. Pokiaľ sa rúra vyhreje, ponatierame medovníčky rozšľahaným vajíčkom (dáme celé, nie len žĺtka)
10. Dáme na cca. 10 minút piecť
11. Po vychladnutí zdobíme bielkovou penou

Recept mám od Ildikó Bélikovej a už niekoľko rokov podľa neho pečiem skvelé medovníčky.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Pred prevzatím  zásielky z pošty alebo od kuriéra, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená a neprevzali ste ju, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom (info@usikovnychruk.sk). V tomto prípade Vám pošleme novú zásielku.

Reklamácia sa vzťahuje len na chyby, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na poškodenie tovaru chybným skladovaním alebo nesprávnou manipuláciou.

Postup:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a doklad o predaji. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

V prípade, ak zistíte, že je výrobok chybný je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu dokladu o predaji a list s odôvodneným prečo tovar reklamujete.

Náklady za vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadným.

Ak spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu z dôvodu vady výrobku má právo na úhradu nevyhnutných nákladov spojených s uplatnením reklamácie. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie.

Tovar zasielajte buď formou balíka, ako doporučený list alebo ako poistený list.  Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Doba vybavenia reklamácie:
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 10 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodneme inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Môžete mi v mydlovom štartovacom balíčku vymeniť vône alebo formy?

Obsah (napr. formy či vône) štartovacieho balíčku nie je možné na želanie meniť.

Balíček obsahuje suroviny a ingrediencie, ktoré sú evidované v skladovej evidencii ako súčasť balíčku. Ak si chcete vybrať konkrétne vône či formy poprosíme vás o vyskladanie si objednávky z jednotlivých ingrediencíí v našej ponuke.

Vône sa v štartovacích balíčkoch často obmieňajú.

YzIyYzZ
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: